Sjuk x1000

Hej, idag har jag varit hos läkaren och sen bara legat hemma ätit skitmycket medicin och packat fler flyttkartonger.
Idag är det exakt 1 vecka kvar tills vi flyttar, men på fredag får vi nycklarna så redan då ska vi börja flytta över massa saker eftersom nya huset ligger typ 3 min att åka bil bort från vårat hus...

Imorgon ska jag bara vara hemma och på onsdag vet jag inte. Torsdag är det stallvärdinnemöte på Veda. Fredag vet jag inte men tror jag behövde hjälpa till med flytten. Lördag är det Augustidressyren så då är jag funkis hela dagen och kanske sover hos Hedda efter. Jobbar halva söndagen och sen hem och sova sista natten i mitt hus. <3
/Carro




Kommentarer
Caroline

Krya!

Svar: Tack snälla! <3
ponnyboken.blogg.se

2013-08-06 @ 17:27:11 | http://wingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback