Onsdag...

Hej! Idag är jag hemma hela dagen och packar det sista. Måste alltså packa skitmycket idag.. Imorgon ska jag till Veda och ha stallvärdinnemötet.
På fredag ska jag packa hela dagen, typ näst sista natten i huset.. Om jag hinner kanske jag kör upp till Veda och jobbar under Augustidressyren men det beror som sagt på om jag är klar tills dess.
På lördag ska jag jobba hela dagen under Augustidressyren och efter det sover jag hos Heda. På söndag jobbar jag bara förmiddag eftersom jag sen måste hem och hjälpa till att flytta över allt till nya huset. Flytten pågår typ fredag lördag söndag och på måndag bor vi i nya huset. Usch typ sorgligt..

På tisdag börjar iaf ridningen igen!! På fredag är det hoppspecial för första gången i storhästgruppen, på lördag helgjobbar jag och har även teori 13-15.
/Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback