Nya stövlar

MÅSTE verkligen köpa nya stövlar snart! Har haft mina i typ 1 och ett halvt år nu och de är så j*vla små. De har sjunkit ihop helt galet mycket från när jag köpte dem och de är skitdålig kvalite på dem just nu.
 
Har sen säkert ett år tillbaka velat ha ett par stövlar från Hööks. Arezzo Horsehead är det, den svarta modellen som jag vill ha. Har provat den 10000 gånger i butik och den har passat men har ej haft råd då... Känner dock nu att jag MÅSTE köpa dem.. Kan inte rida runt i mina nuvarande längre. Får seriöst skavsår av dem för att de är för små.. 
 
I helgen kanske jag ska till Hööks och då kanske köpa nya stövlar... Ska även få med mig lite annat, hehe lite till KM faktiskt... Saker nu inför tävlingssäsongen också bland annat. Får se hur långt jag har råd...
 
Är iaf 15% rabatt på stövlar nu på Hööks så får se om jag köper några ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback