Måndag

Idag var det första riktiga skoldagen med massa lektioner och sånt. På lunchrasten gick jag och tora hem till mig, gick ut med elvis och åkte sen moppe ner till Kvarnbadet där vi hade gympa. Vi skulle simma 1 km, 1000 meter alltså och det motsvarar 20 längder. FYFAN va trött jag blev i ben och armar och nacke och jag orkade KNAPPT 20 längder. Och sen såklart så skvätter alla i klassen vatten på varandra så man simmar på ryggsim och någon skjuter en våg och då får man kallsup och ni vet ju hur kul det är :)
 
Aja, imorgon är det skola igen. Slutar 14:10 som är ASSKÖNT. Ska hem och chilla, ta hand om hunden och sen åka till Veda. Först stallvärdinna och sen ridning på kvällen. Hoppas att vi antingen ska rida dressyr utomhus, dock ej på ridbanan.. Men ute i skogen, på ängen eller att vi hoppar i ridhuset. Tror att jag ska ha Nougat och det ska bli skitkul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback