Måndag

hej! 
förlåt för dålig uppdatering men jag har knappt varit hemma. I fredags var jag borta och på lördagen, sen igår var jag också iväg. Idag ska jag åka och träffa en kompis jag inte träffat på jäääätte länge! Sen imorgon börjar äntligen ridningen igen! Är så jäkla taggad!! Sen i veckan har jag typ fullt upp. på onsdag & torsdag ska jag gå visningar, fredag&lördag är det castingar inför fashion week som är 26:e-28:e augusti! Den 26:e börjar jag även skolan igen! Dock missar jag ju då kanske första dagarna, beroende på hu rmycket visningar jag går. SKa bli så kul att träffa klassen igen men vill ha mer sommarlov för det känns som att jag bara har jobbat den här sommarn, hahaha aja, det är ju bra pengar så det är det värt!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback