måndag

hej,
anledningen till att carro "fortfarande har bloggen för sig själv" är att jag knappt varit hemma och när jag har varit det har jag haft kompis här och det känns det inte så kul och att skita i dom och blogga. Sen igår var jag även och jobbade för ELLE och då kan jag inte heller blogga, jag bloggar så fort jag kan men jag tänker inte släppa allt jag gör för att skriva ett inlägg som egentligen inte typ handlar om ngt, sen är det sommarlov och jag har knappt haft ngt så jag tänker ta vara på dagrana som är kvar nu, det blir lättare sen när ridningen drar igång för då har man något att blogga om.
 
Idag så har jag sovit läääänge, kom hem från jobbet 01:00 igår, nu sitter jag och äter lite och senare idag kommer mamma hem, hon ska på ngt möte men innan det ska vi till läkaren för min hosta är fortf kvar och lika jobbig.... sen ska vi käka middag tsms och sen på kvällen åker hon upp till landet igen!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback