Insläppet

Idag åkte jag till Veda vid halv 4 och vid 4 var vi ett gäng som drog ut till sommarhagen har att rida in alla hästar. Det regnade skitmycket men det var bara att gå ut i leran och ta våra hästar, hahah. Jag skulle tagit Twist först men Cyklamen höll på och försökte gå ut vid grinden hela tiden så jag fick släppa twist och ta hem Cyklamen istället. Skulle först skrittat hem honom men han var jättestressad och så så jag gick istället. Han trippade hem hela vägen och blev jätterädd för massa saker och höll på men i slutet blev han lugn. Andra rundan fick jag skritta hem twist! Hon va jätteduktig och lugn och fin.

Sen när alla va inne gick vi igenom alla hästar och gick sen ner till cafeterian och så fikade vi. Åkte hem sen och nu är jag hemma.
/Carro

En bild från idag som Anna tog, jag på Twist där framme och hanna som står brevid haha




Kommentarer
Amanda :)

Åh va mysigt att rida in hästarna? På våran ridskola står hästarna flera mil bort så vi får alltid köra hem dem:(

2013-08-01 @ 22:22:09 | http://pooooonnylivettt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback