Helgjobb

Idag gick jag och Hedda upp vid 6 och åkte till Veda vid halv 7. Vi var där typ 10 i 7 och sen har jag jobbat på Veda från 7 till 4 med Sofia och Hedda. Det gick väl ganska bra men vi behövde sen gå runt hela ridhus hagen som är helt galet lång.. Vi kom typ till värsta träsket och tillslut var vi tvunga att gå tillbaka.. Vi gick så långt bort som det bara går typ där hästarna aldrig går och vi hittade det sjukaste!! Ett gammalt skeletthuvud!!! Så jäkla äckligt, man såg typ tänderna och ögongroparna osv.. usch fyfan men det va nog sjukt gammalt.. Såg ut som en älg eller rådjur eller något...
Sen vid 1 hade jag teori men det var sjukt chill eftersom teoriuppläggningen är lite annordlunda nu jämnfört med förra terminen. 
När teorin var slut jobbade jag en timma till och sen åkte jag och hedda hem till mig.
 
Nu har vi ätit middag och sitter i soffan med varsin dator, hahaha. äter massa chips och godis och sånt.. 
Imorgon ska vi väl sova och sen ska hedda åka hem igen.



Kommentarer
Linnea

Vann du? vacker ponny ;D

Svar: Hahahah vårat lag vann ;)
ponnyboken.blogg.se

2013-08-18 @ 12:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback