Fredag

Idag ska jag och mamma åka tidigt till IKEA och typ stor handla. Är asmycket grejjer som ska köpas till rummet. Massa mattor och möbler och sånt. När vi kommer hem ska jag nog bara byta om och sen direkt ta moppen till Veda. Hämtar upp Hanna på vägen också. Sen ska vi nog pyssla med hästarna och kanske schamponera någon eftersom de är så äckliga nu efter sommarbetet.. Hahah nej men smutsiga iaf. På kvällen rider jag hoppspecial på häst. Är lite taggad på Nougat igen men vet inte om han kanske går dressyrspecialen.. Aja blir iaf jättekul att hoppa igen!
Efter hoppspecialen kör jag hem och skjutsar hedda som ska sova hos mig till söndag! På lördag dock jobbar jag hela dagen. Helgjobb från 7 till 16 men har teori 13-15 så då är Sofia ensam den tiden men det går ju bra ändå. Aa typ så helgen ser ut. Kanske göra massa bra inlägg om jag kommer på något att blogga om.. Haha.



Kommentarer
Fredrika

Åh vilken fin bild! Vad bra du rider :)

2013-08-18 @ 12:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback