Dagen och imorgon

Idag hade vi usekmötevid 10 och var klara typ 1, tog lite tid men sen åkte jag och Hedda hem till henne och sen direkt till Torsholma. Medans jag mockade fixade hedda all mat och hämtade Kiwi i hagen sen. Vi gjorde bara iordning henne snabbt och sen red Hedda Kiwi i typ 20 minuter ute på åkern och sen galopperade hon lite på gräsbanan.
Hahah jag byggde upp ett litet hinder av stora orangea koner och la dem på rad. Hedda hoppade det typ 5 gånger, i början ville Kiwi inte hoppa och sen hahahaha, 2:a gången så hoppade hon åt sidan men ändå över hindret och efter så började hon bocka och jag fick med det på film så hahahhahah laddar upp filmen någon gång!
 
Efter det badade vi kiwi, kammade manen, flätade svansen och klippte hovskägg, öron osv. Hon fick torka ute i solen en stund och sen ställde vi in henne i boxen och fixade all utrustning. Smörjde allt och sen åkte vi hem.
Imorgon ska vi upp vid 6 och runt 8 ska vi lasta och sen åka till Frösåker där Hedda ska tävla. Jag ska fota och filma en del så har ni lite att visa på bloggen sen.
Kanske uppdaterar live om jag hinner det, tror att jag hinner det iaf ;)
Nu ska vi iaf sova, nattiii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback