Ridningen igår!

Igår på ridningen hade jag Tiptop för första gången och vi hoppade! 
De var tänkt att vi hoppar nu när vi inte är så många, då blir det lugnt, eller? det slutade med att två ramlade av men det gick som tur va bra! Vi hoppade samma bana som vi har gjort nu de senaste gångerna och det gick helt okej! Ibörjan gick det lite segt så fick jobba på att trycka fram honom så att han bjöd framåt. När jag hoppade banan var han mer taggad men han har ett hörn som han tycker är as läskigt och vill inte gå ut i det så det blev lite konstigt i en sväng men Magnus sa att jag lyckades korrigera det bra! Annars flöt banan på bra, "dressyr-delen" gick helt okej, det var ju första gången jag red honom så det är svårt att säga men jag hoppas att jag får fortsätta med honom! :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback