Update

Hej!
Förlåt för jättejättejätte dålig uppdatering både idag och igår, men har knappt varit hemma och inte hunnit blogga alls! Igår lördag åkte jag hem till Hanna vid tjugo över 11 och sen tog vi moppen till Veda och hade teori.

Efter teorin åkte vi hem i regnet, nästan framme vid Hanna var vi typ 10 cm ifrån att köra över en död padda som låg på gatan. Hahaha vi båda skrek och Hanna svängde skitfort bort från den! Sjukt äcklig var den!

Idag var jag först vid 12 på Bio i Täby med mamma, Adam och hans kompis. Sen åkte vi hem och var hemma i knappt två timmar, sen åkte vi till Bromma flygplats och hämtade min syster, sen vidare till Stinsen där vi shoppade lite och sen åt middag på Donken. Nu, städat, provat alla kläder, chillat och så bara blogga lite snabbt innan jag ska sova. Trött som vanligt så ska försöka sova så länge som möjligt inatt...




Kommentarer
Caroline

Haru moppe? :O ♥

Svar: Hahah nej, min kompis Hanna har ;) Det var den vi åkte med ;) <3
ponnyboken.blogg.se

2012-09-02 @ 22:42:34 | http://www.ponnitjejens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback