SM-SILVER!!!

SM SILVER TILL MALIN HAMILTON & FLEETWOOD!!!
Duktiga Malin & Fleetwood tog sig hela vägen till SILVERMEDALJ i år 2012's Svenska Mästerskapet i Dressyr! Man kan ju inget annat än att vara GLAD och STOLT!
 
Såhär skriver Anna Berggren, orf. i Vallentuna Ridklubb:
Det är en glad och omtumlad Malin jag talar med i telefonen. Hur känner du nu?
"Jag känner att jag måste landa och njuta lite", säger Malin. Så klokt, det är
klart att hon måste landa. Hur landar man blir nästan min andra fråga men jag
biter mig i tungan. Själv har jag tittat på sändningen via web-TV, som så många
andra VRK:are, och vrålat högt när jag förstod att det skulle bli medalj. Hur
coolt är inte det?!
 
Stort Grattis Malin och Fleetwood!!
Topp 3 SM-Dressyr 2012: fr.v:
1a) Eva Ulf, Djursholms RK, Caruso
2a) Malin Hamilton, Vallentuna RK, Fleetwood
3a) Maria von Essen, Flyinge HSK, Ferdi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback