RSC Dressyr

På söndag är det tävling igen!
Denna gång dressyr, och jag rider LB:1. Vet inte helt säkert vem jag vill ha då jag inte ridit så många ponnyer jag kan tävla på senaste, men jag tror det lutar åt Plopp eller Jane. Senaste tävlingen som var final red jag på Plopp och då fick jag 65% och en andra placering!
 
LB:1 programet gillar jag att rida, men det känns så uttjatat nu och jag behöver aldrig träna på programet innan tävling för att jag redan kan den in i ryggmärgen.. Haha.
De program jag tävlat är;
 
Dressyrryttartest I:1 (Debutant)
LC:1
LB:0
LB:1
 
Av de 4 programen måste nog LB:0 vara det roligaste programet och min favorit av de 4 att rida.
 
Såhär såg det ut förra dressyrtävlingen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback