Mitt nästa köp

Mitt nästa köp;
LÄTT en systemkamera!
Vill verkligen kunna fota med EGEN system nu och kunna fota ordentligt till bloggen och inte bara med mobilbilder. Vill ha en bra, billig och simpel system som tar bra bilder. Som det lutar åt nu är det Nikon D3000 (Hahah ja jag har kollat på Carros bilder (www.ponnitjejen.blogg.se) och hon har en 3000- och tar grymma bilder med den)
Jag har fotat med den kameran förut och jag gillar den! Skulle vara så mycket roligare att kunna ta riktigt fina bilder och visa nytt än gamla bilder jag och Lisa tagit med hennes kamera istället för min lilla kamera eller mobilen.. Klart de också kan ta fina bilder men vill verkligen ha systemen nu.. Tror nog ni också skulle tycka det vore lite roligare med finare och nyare bilder...



Kommentarer
Caroline

Om du vill ha en så köp en eller önska dig en! Helt klart värt det :D
Men iallfall, jag har en Nikon D3100 :) ♥

2012-09-13 @ 21:04:35 | http://www.ponnitjejens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback