Lördag kväll

Hej!
Det börjar bli kväll, så tror vi snart ska äta middag. Ikväll tror jag mest att jag ska slappa vid TV;n med läsk och sånt.. Mys.. Håller på att städa upp på mitt rum som blev stökigt på en dag... Snart klar, då tända lite småljus i rummet så att det blir mys.. Har varit duktig och bytt lakan och har nu en ren nybäddad säng, haha fett taggad på att sova nu..
 
Här även kommit reklam för Stockholm Horse Show 2012, som jag missade förra året. Iår MÅSTE jag gå, behöver bara hitta lite kompisar som kanske vill gå med mig, och jag tror jag vet vilka jag ska fråga... ;)
Jag ska kolla med Carro ang. bilderna på mig, Fanny och Kingen från i torsdags, så när jag fått dem får ni ett inlägg från den dagen! :)



Kommentarer
Caroline

Skickar bilder så snart jag kan! (ikväll tror jag)Lovar att försöka vara snabb ;) Haha ♥

2012-09-15 @ 19:14:20 | http://www.ponnitjejens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback