I Torsdags...

...följde jag ju med Carro till hennes tre medryttarhästar, Fanny Kingen och Billan, och det har jag ju glömt att skriva om! Efter skolan cyklade vi iaf hem till Carro där vi åt lite, chillade på hennes rum och sen cyklade till stallet.
 
Vi skulle först cykla till Veda för att hämta min hjälm och allt jag behövde. Såklart hoppar kedjan i hela uppförsbacken till Veda. Jag hämtar grejjerna och sen får jag rulla tillbaka till stallet där Fanny & Co. står... Men lite hjälp av Carro dåra..
Vi tog först in hästarna och borstade på dem. Sen sadlade vi, tränsade osv Fanny och gick sen ner till ängen där vi skulle rida. Jag fick börja, sen red Carro och sen fick jag rida lite till.
 
Fanny då, Tinkersto. Hon var väl väldigt annorlunda. Hahaha Carro kallar henne "Dålig"... Hon kan gå lite fram och tillbaka, så ena stunden är hon aspigg och framåt osv och sen helt plöstligt orkar hon inte ta ett steg till. Hon är typ världens hungrigaste häst, värre än Käck.. Så efter ett hinder behövde jag direkt driva framåt och öka galoppen, för annars blev det tvärnit för att äta.. Hahahahhaha!
 
Här är iaf några roliga bilder från dagen... x) Dock bara galopp och hoppbilder men aja..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback