Hoppspecialen

Hej! (fråga mig inte vad jag gör uppe såhär tidigt men jag fick för mig att det var skola och jag skulle upp tidigt)

Igår när jag skulle till hoppspecialen så regnade det, blåste och var kallt. Haha på med Vedajackan.. När vi kom till stallet gick jag och kollade vilka alla skulle ha. Jag fick Salvia! :) Hon är ett sto på 6 år, och kom till ridskolan för typ 3/4 veckor sen, och jag hade inte ridit henne, Var hur kul som helst! Hon var en ängel i boxen..

Vi gick ner, byggde banan som blev en inte allt för svår eftersom både Twist och Salvia gick med och de var lite "gröna" som man säger. Men Salvia var verkligen HUR mysig som helst att rida! Även fast hon har lite svårt för galoppfattningarna så märker man verkligen att hon försöker och gör sitt bästa. Från början till slut gick det bättre och bättre och om man säger så "började vi lära känna varandra mer och mer." När vi började hoppa var hon jätteduktig och hoppade superfint! 




Kommentarer
Caroline

Åh vad kul! :D

2012-09-15 @ 10:14:33 | http://www.ponnitjejens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback