Godmorgon!

Vaknar med ont i halsen och småförkyld...
Stannar hemma och bara tar det lugnt idag. Sova ut och bara chilla.
 
Btw
Ibland önskar jag att jag bodde i huset som ligger precis vid Veda. Tänk er typ en kväll, man har inget att göra hemma, går till Veda och myser med favvohästen, kollar på lite lektioner eller så. Bara kunde gå dit lite när som helst. Istället för att bara vara där 2 gånger i veckan kunde man bara gå förbi där efter skolan och så.. Gå lite extra tidigt för att hinna borsta riktigt fint på hästen.. Inte behöva åka buss hela vägen dit för att vara där i 3 timmar och sen hem igen. Om man glömde något i skåpet kunde man bara gå tillbaka och hämta det istället för att vänta en vecka och sen hämta den. Skulle man lyfta upp mitt hus och flytta det dit på den tomten hade jag nog varit glad.. Fan va mys.




Kommentarer
Caroline

Så kan jag göra, fast inte se på lektioner dårå ;) heheh och inte på Veda ♥

2012-09-09 @ 11:50:27 | http://www.ponnitjejens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback