Dressyrspecialen!

Hej!
Igår var det dressyrspecial och jag hade Salvia!
Jag och Michelle tog bussen upp tidigare och gick direkt och kollade vilka vi skulle ha! Blev lite ledsen när jag såg att jag inte skulle ha Zimba men blev ändå taggad när jag såg att jag skulle ha Salvia eftersom jag inte hade ridit henne innan! 
 
Malin och Magnus är bortresta så vi red för Malin Isaksson! Tyckte lektionen var väldigt bra och jag fick den hjälp jag behövde! Salvia blir lätt väldigt skev så hela lektionen fick jag jobba på att ha henne rak. Vi red mycket skänkelvikning och sen jobbade vi på bakdelsvändingar och ur det sen fatta galopp. Galoppen gick väl sådär x) hahah vänster gick inte alls bra, men hörde att hon hade lite svårt för väsnter innan men fick till slut till det! Höger gick mycket bättre! Vissa galoppfattningar blev riktigt bra och några mindre bra. I början gick lektionen sådär eftersom jag inte visste hur hon var att rida och det tog ett tag att hitta knapparna. Så mot slutet gick det mycjet bättre! Tyckte hon var väldigt mysig att rida, spec när man får till det ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback