Ridningen i tisdags

Hej!
I tisdags på ridningen var det byte! Jag fick Tip Top för första gången!
Innan lektionen när jag gjorde iordning honom blev det jätte stressigt när jag behövde fixa en annan häst och sen springa ner med den till ponnylektionen. Men iallafall.
 
Det var helt SJUKT svårt och jobbigt att rida honom! Han kan gå skitfint och det gjorde han ibland, men ändå var han så stark och ibland blev det så jobbigt att jag orkade knappt hålla honom. Han har en jättefin galopp som är skön och lätt att rida. Det var askul att rida honom, men svårt och ansträngande att rida. 
 
Är tyvärr borta nästa gång och även veckan efter den så jag kommer missa 2 lektioner på honom. Om jag fortfarande har honom när jag kommer tillbaka från Thailand så är det hoppning! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback