Lördag 13/10-2012

Hej!
Idag har det inte varit någon uppdatering från varken mig eller Lisa, men jag har nästan inte varit hemma någonting idag, ska berätta om min dag; (långa dag)
 
Vid halv 12 åkte jag till stallet, sen vid 12 hade vi i Usek möte med föräldragruppen på Veda. Efter det bara chillade vi nere i cafeterian i någon timma, sen gick jag, Sofia, Hedda och Ella upp till stallet. Jag och Sofia fixade lite med Tip Tops sadel (smörjde, bytte stigläder, padd osv). Hon ska ju tävla Tip Top imorgon i Oktober dressyren så vi fixade med sadeln! Var på Veda fram till 4 ungefär, då åkte jag hem.
 
Direkt när jag kom hem gick jag ut med Elvis, eller ja.. Hahahah! Typ pinsamt att säga det men Elvis gick och jag rullade bakom honom på sparkcykel! HAHAHAHAH!! Stannade vid en liten lekpark och fotade Elvis i höstlöven, så himla fin han är! Gick sen vidare och rullade sen hem igen! Har nu hållt på med design typ HELA KVÄLLEN.. men nu ska jag dra, hejdååå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback