Torsdag

Hej!
Idag var skolan seg men nu är jag hemma och ska göra lite plugg. Imorse när mamma kom in i mitt rum blev jag mer än glad när hon påminnde mig om att jag ska till läkaren imorgon, som jag helt hade glömt bort. Det betyder alltså att jag MISSAR SO-PROVET!!! Så jäkla mycket tur jag har, som inte pluggat någonting typ...
 
Imorgon är det ju då fredag, och efter läkaren (beror på när jag är klar) så åker jag nog direkt till stallet. På kvällen sen är det hoppspecial! Är skittaggad och jag tror jag ska ha Twist igen! Ska bli askul att rida henne igen! Senast var ju på tävlingen så det var ett tag sen..
 
Nu ska jag plugga, hörs senare..
hahahahahahahaha kolla bilden!! wihoooooooo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback