Torsdag!

Hej!
Mitt internet har varit helt borta den här veckan så jag jag därför inte kunnat blogga, nu är det bättre men fortf sjukt segt så jag måste blogga från mobilen.

Åh är så hiiiimla ridsugen!! Kunde ju inte rida i tisdags pga kursen och imorgon ska jag hjälpa till på öppet hus på min skola så missar dressyr specialen! :( ja, tur att jag kan rida igen det! Ska rida igen nu på måndag! Så är det bar dressyr specialerna kvar att Ida igen för!

På lördag ska jag och mamma till Stockholm Horseshow!! Tanken var att vi skulle se dressyren på morgonen och sen familjföreställningen men mamma hade bokat fel och hade bokat på fredag eftermiddag ist för lördag eftermiddag så det blir bara dressyren på lördag.

Jobb på söndag! Så ingen sovmorgon den här helgen...
/Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback