Söndag

Tur att jag har Carro som alltid uppdaterar, jag är ju ganska dålig på det men var borta hela dagen igår då jag gick en visning för Ida Sjöstedt i Blå Hallen i Stadshuset! Det visades även ett klipp från det idag på nyhetsmorgon som ni kan kolla på, på tv4.se!
 
Idag har jag inte gjort ngt spec, tagit det lugnt och så, är fortfarande sjukt trött från igår! Ska försöka städa rummet sen så jag får något vettigt gjort idag...
 
Ingen ridning för mig på tisdag eller fredag.... blir typ ledsen när jag tänker på det hah, tur att jag kan rida igen det sen! Tisdag är det kurs och på fredag ska jag hjälpa till på Öppet Hus på mig skola :)
Ledig imorgon för vi har utvecklingssamtal hela dagen, skööööööönt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback