Slut på måndag

Hej. Sry för ingen uppdatering men jag har haft skit mycket plugg nu och det har ändå bara varit måndag! Såhär ser veckan ut med allt jag ska göra och plugga osv..:
 
Måndag: Plugga inför allt i veckan..
Tisdag: Ridning, stallvärdinna, So prov, No prov inlämning
Onsdag: Inlämning matteläxan
Torsdag: Täby med Lisa
Fredag:Hoppspecial, Svenska prov
Lördag:Inget typ
Söndag:Fotografera WOW-cupen på Veda
 
Typ den mest fullsatta veckan jag någonsin haft? Idag har jag iaf gått i skolan och pluggat hela kvällen. Orkar inte alls. Har de 2 jobbigaste att plugga nu och klockan är lixom snart 10. CAROLINE DAVIDSSON IS GOING TO FÅ --F!!!!!
 
Aja.. imorgon är det tisdag. Stallvärdinna direkt efter skolan och sen på kvällen ridning. Tror vi ska hoppa. Vet inte vem jag ska ha, om jag får Oskar igen eller om jag byter eftersom han kanske inte orkar två lektioner i rad. Men är taggad på hoppning ändå! Vi får vara snabba med mockningen och så kanske resten går ganska lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback