Ridningen

Igår red jag dubbla lektioner. Hade Brownie på båda lektionerna. Första passet red vi i ridhuset och andra på utebanan.

Första passet gick helt OK, tog inte i så mycket och jag var kanske lite slarvig ibland. Vi gjorde en övning som gjorde att det blev massa kö och skritt
Där man skulle galoppera, så jag gjorde väl aldrig övningen helt igenom eftersom det var kö och det stod stilla. Vi gjorde i slutet några galoppombyten. Trodde han skulle bocka av mig, men faktiskt inte! Han bytte helt en gång, och resten bara i fram, men jag är nöjd ändå ;p

Andra passet var jag skittrött, och då red jag verkligen inte ordentligt. Även fast det ibland kändes bra var jag megatrött och orkade typ ingenting... Vi hoppade banken och det gick bra!! ;)

/Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback