Ridningen

Som Carro skrev red vi på utebanan igår! Jag hade Trocadero och det gick inte så jätte bra..

Jag jobbar ju på måndagar och det hade varit jätte stressigt och jag hade haft ont i huvudet hela dagen så i början kunde jag inte alls koncentrera mig för att stressen fortf var kvar på ngt konstigt sätt. Han var ganska taggad, tyckte det var läskigt att rida längst bort nära den mörka skogen så där travade han gärna snabbt förbi, men det släppte efter ett tag. I vissa galoppfattningar sparka han bakut och en gång körde han upp huvudet och sprang iväg längs långsidan. Fast vissa fattningar blev ändå ganska bra. Gick som bäst mot slutet när jag fick tillbaka koncentrationen igen och kunde rida.
Taggad på hoppning med honom nästa vecka!! :D då ska jag även rida igen så det blir dubbel lektion ;)
/Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback