Browniebus

Igår på hoppspecialen hade jag Brownie ! Var sjukt länge sen jag hade han på lektion så det var jääättekul att ha han igen! :D

I början när jag travade fram han i vänstervarvet hade han en bra form och var jätteduktig, men när jag fattade galopp andra gången, gjorde han en dubbelbockning, och jaaa... Jag ramlade av.. Hahaha! Hoppade upp igen och fortsatte, men efter det var det man tänkte på att hålla hans huvud uppe så att han inte bockar igen.

När vi hoppade i början var han först skitseg, men när vi kommit igång blev han mycket piggare! När jag skulle hoppa bana behövde jag bara trycka till med skänkeln så gick han fram, och han fattade galopp själv innan jag börjat, vilket var rätt konstigt.. :s

I slutet gick det iaf bättre, och jag är ganska nöjd med honom ändå. :)
/Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback