Dressyrspecialen

Fick reda på innan av Michelle att jag skulle ha trocadero och den här gpngen var jag väldigt taggad eftersom det gick så bra senast! Den här lektionen hann vi också med väldigt mycket! Skänkelvikningar, bakdelsvändingar, galoppfattningar, serpentiner & 10m volter! I slutet av lektionen så skulle man vända upp vid A skänkelvikning till B och sen fatta galopp. Och i andra varvet skänkelvikning till E. Hann var väldigt taggad den här lektionen spec i slutet när vi galopperade i övningen på ville han helst bara springa i från den. Efter lektionen hade jag skit ont i hela kroppen, spec armarna, benen och magen! Lektionen gick helt okej, jag är nöjd även fast det gick bättre förra lektionen! ;)
image description




Kommentarer
...?...

www.foreverfriendss.blogg.se www.foreverfriendss.blogg.se

www.foreverfriendss.blogg.se

www.foreverfriendss.blogg.se

2012-06-05 @ 16:55:13 | http://foreverfrienss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback