Dagen & Ridningen igår.

hej! Har varit upptagen hela dagen så har inte kunnat skriva något.

Carro har ju redan skrivit om vad vi gjorde på ridningen så har egentligen inte så mycket att säga, men det var as roligt!! På fredag är det även sista dressyr specialen.. :/

Idag är dagen före min GRADUATION!! Imorgon slutar jag 9:an och i engelska skolan. Kommer sakna alla jätte mycket men det ska bli as skönt med sommarlov och sen börja gymnasiet och börja om på nytt! :)
Imorgon är det även baaaal! :D Den är mellan 18-01 så det blir nog ingen uppdatering från min sida imorgon om jag inte hinner fixa något tidsinställt för efter balen sover alla hos Lily! Är as taggad inför imorgon!!! :D
Här är en bild från idag på mig och Lily när vi ävade inför imorgon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback