2 dagar kvar!!

SHIIIIIIIIIIT!
Det är bara 2 dagar kvar tills ridlägret börjar! GALET taggad är jag! Kommer bli sååå mysigt och roligt! HELA nästa vecka hänger jag på Veda. Måndag - Fredag är det ridläger och Lördag - Söndag är det Runhoppet!
Tyvärr kommer det regna hela veckan, vilket suger...
Vi kommer ju vara rätt blöta eftersom vi ska cykla fram och tillbaka till stallet..
Iaf,
I dressyren är jag supertaggad på en viss storhäst. Får jag inte den hästen vill jag typ ha Brownie!
I hoppningen vet jag faktiskt inte riktigt vem jag vill ha. Eftersom jag inte vet vilka andra än jag som ska gå hopplägret vet jag inte vilka hästar som kommer gå med, men jag är lite sugen på Brownie där med!
Bild på mig och Brownie från hopplägret förra sommaren, vääääääääääldigt bra kvalité...
 



Kommentarer
Caroline - Hästar & foto

Hoppas du får fett skojj! :D ♥♥

2012-06-23 @ 22:56:54 | http://www.ponnitjejens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback