Ridningen

hej!
Först jobbade ju jag så direkt när jag kom till stallet kollade jag vem jag skulle ha och det var Trocisen :D
Jätte kul att hoppa honom! vilket jag inte gjort på flera månader :(
Iaf, han var skiiiit seg! Iaf ibörjan, han var typ en helt annan häst :o x) fick sitta med skänklarna hela tiden! Han ville hellre trava än galoppera.. vilket är ovanligt! så det blev mycket slangtrav... Den ända gången det gick lite fort var när vi hoppade runt på volten, då vill han gärna springa på, i vissa tilfällen. Men han var nog väldigt trött!
Michelle hade ju ridit honom på morgonen, jag hörde att han hade fått springa av sig i ridhuset och sen hade Hedda honom innan mig, plutten fick jobba hårt igår!

Men helt okej gick det väl! inte jätte bra men inte jätte dåligt heller ;)

Fick bli lite kort nu, måste plugga!


Foto; Michelle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback