Onsdag

Hej!
Inte sådär jätte bra uppdatering från min sida men ska försöka bli bättre! Skolan har ju satt igång och jag är redan skoltrött, det är jobbigt nu när alla lärare slänger ut alla datum till NP och massa annat som de tror att vi kommer orka, spec våran science lärare...

Aja nu till lite roligare grejer än skola! På fredag börjar Dressyrspecialen! :D Är sjukt taggad och undrar vem jag får! Förra terminen fick jag för första gången häst på lektion då jag fick rida fina Dino :') Tänkte att jag kan ju gå i genom vilka hästar jag fick på dressyrspecialen förra terminen ;)

Dinozar
Maestro
Rafiki
Bounty
Love

Tror det var så, här är iaf bilder på de alla! :) (de är i den ordningen jag skrev dom)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback