Jobb & Ridning!

Hej! Tänkte skriva lite snabbt om igår då jag både jobbade och red innan jag stänger av datorn :)

Igår fick jag jobba med Hanna, jag var lite sen för jag hann inte med bussen så kom med nästa! Först gick det bra, vi fick även lite hjälp av Carro :) Men när Hanna sen skulle rida blev det hur stressigt som helst! Fcik springa upp och ner från stallet, vilket gjorde att jag sen hade en halvtimme på mig att mocka ett stall, ta på mig grejerna, tömma skottkärrorna, sopa så mycket som möjligt och sen hänga fram Candi's saker. Hann nästan allt!
Vi hade dressyr och jag fick trocadero! :D Ibörjan gick det faktiskt ganska bra! Men sen när vi börja galoppera gick bara allt fel och inget gick bra... Påväg upp till stallet sen börja jag även gråta lite, mest bara för att jag var arg & besviken på mig själv. Förhoppningsvis får jag honom nästa gång igen så att jag kan få lite revansch.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback