Godnatt

Hej!
Ja som ni märkt har jag inte hunnit skriva om lektionen igår.. Men ska göra det så fort jag kan!

Idag har jag varit med Hanna hela dagen :) vi var modeller för en dag! Först blev vi sminkade, sen fixade de håret, när de var klart tog vi bilderna och efter fick man se alla! Det var skitkul och jag vill verkligen göra det igen! :D just nu tittar vi på tv och jag har fått lite mat koma efter allt chips och godis... (idag igen...)

Imorgon är det ponnycup dressyr och det är lag 1 som rider ;) systemkameran ska med så förhoppningsvis blir det många bilder!

På måndag jobbar jag och sen är det ridning! :)

Här är en av bilderna som togs idag :)
/Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback