Tävlingen

Hej!
Igår var det RSC Hoppning på Veda. Jag sov hos hanna och vi åkte dit vid kvart över 8. Först byggde vi banan, gick banan och fixade. Sen betalde vi och lottade hästar. Fick såklart sämst nummer som vanligt, men det blev Colleen den här gången!
Ibland kan hon bli tittig på vissa hinder, och ibland kan hon hoppa kanon, så man hoppades på det bästa av henne. Jag gick upp och började knoppa hennes man, och kan säga att dem blev GRYMMA! Fan va stolt jag va! xd hahah!
Gjorde klart knopparna, och sen behövde jag springa ner för att vara tidtagare i hästklassen.
När jag var klar var det asstressigt att ta ner Colleen, byta om jag göra mig iordning, så snälla Sofia & Sandra fixade Colleen åt mig!♥ Tack!

Jag red fram en stund, och sen hoppade jag banan. På framhoppningen kändes hon först pigg och så, men på tvåan tvekade hon lite, men trodde hon skulle hoppa ändå. Hon sprang på sidan, så red tillbaka och hoppade, och då gick det bra. Sen fick jag startsignal och började! Colleen hoppade jättefint hela banan utan några fel eller tvekningar. Tvärtom! Hon blev assnabb och var hur duktig som helst! Gick jättebra! 

Slutade på en 4:e placering med 67 stilpoäng :) Shit vilken rolig ritt det var!

Foto: Elin Halvarsson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback