Ridningen

Igår på ridningen var det ju då byte, och jag fick Jane den här gången. Blev sjukt glad, eftersom jag verkligen ville ha henne! I början när vi red självständigt gick det jättebra, och hon kändes riktigt bra! Hon var rätt pigg och framåt i början men sen blev hon lugnare. När vi började rida kadriljen red jag brevid Linnea som red Colleen, och jag tror Jane typ hatade Colleen. Hon drog bak öronen hela tiden och sen kastade hon upp huvudet och försökte sparka henne, så jag fick rida brevid Marre istället.

Det gick bra med henne, men sen hamnade jag brevid Lisa & Moa, och då blev Jane galen igen. Hon började springa snabbt för att komma ifrån Moa, och tryckte in bakdelen mot henne, så höll lite avstånd x) Men sen slutade hon och då var det inga problem längre. Jane gick lugnt och höll inte på att bråka med de andra. Tyvärr är hon diskad till kadriljen på årsmötet. Skulle egentligen haft henne men eftersom hon är så bråkig så ska jag ta Pandora istället. Men det går bra det med! ;)

haha en väldigt ful bild på henne, lite trött tror jag?
image description




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback