Ridningen

Igår på ridningen hade jag Moa, men jag red en liten stund på Brownie också. Moa gick lektionen innan mig, och det gjorde Brownie också tillsammans med Sofia. Han bockade av Sofia som sen inte kunde rida mer. Stackarn, krya på dig!
 Så jag red honom de sista minuterna i deras grupp. Han var faktiskt väldigt fin och mjuk, och skötte sig bra utan några bockningar eller annat sånt... Han är ju verkligen världens finaste häst ♥
Synd bara att jag inte fick fortsätta med honom efter hedda skulle ha honom i min grupp...



Sen vare Moa, och det vill jag inte ens prata om. Det gick så jävla dåligt så det finns inte! Ingenting funkade och jag red som en 3-åring.. Såhär dåligt har det inte gått på väldigt länge! KAOS
image description




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback