Födelsedag!

Hej!
Idag jag har fyllt år, så har inte bloggat någonting alls. Har inte känt att jag velat göra det just idag..
Men tänkte prata lite om på söndag, då det är RSC i hoppning. Jag tävlar LB, och gör då min 2:a LB. Förra gången blev det kaos som slutade med en ledsen Carro...
Men så ska det inte bli den här gången! Har mycket saker i huvudet som jag ska tänka på och hur jag ska rida inne på banan och så. Är jättetaggad nu, och vet några olika jag vill ha! hemligt..

Letade efter filmer på youtube när jag tävlar hoppning på Veda, och hittade tyvärr bara 2... Båda är på Moa, ena i RSC:LC och den andra i Ponnycupen. Hahaha, skrattar nästan när jag tittar på dem. Nu vill man bara göra om det och ändra på det som ser helt sjukt ut..



På den här tävlingen kom jag 4:a, men var inte alls nöjd! Rider runt i slowmotion-3 meter långa stigbyglar, långa tyglar och jaaa... Kaos. Står rakt upp som en jävla pinne... Driver ingenting, även fast jag vet att det går för långsamt.. hjälp.


Den här gången var det Ponnycup på Veda. Fick silvermedaljen då, men Moa var i början grymt seg! Var supernära på att stanna på 2:an, men fick över henne ändå. Resten av banan hoppade hon ganska bra, men kunde haft mer fart i henne ändå. Men var bara nöjd att jag fick runt henne, eftersom hon stannade med mig gången innan i Ponnycupen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback