Slut på söndag

Helt slut... Tävlat idag, åkt bil(mycket), varit på Veda och fixat lite saker, åkt hem. Är btw så mätt så jag kräks. Tror inte jag behöver äta på en vecka eller något nu (hahah skämt åsido). Nej men massa fika, både hemma hos mamma, pappa och på Sundby.
 
Imorgon äre måndag och skola igen. Sista veckan innan jullovet. Skönt men förjävla mycket som måste göras. På tisdag och fredag är det ridning och avslutning. Under de andra dagarna måste jag plugga och HANDLA JULKLAPPAR! Jag har ju inte ens börjat! Är ALLTID så himla sen med att komma igång. Förra året kommer jag ihåg att jag handlade julklappar den 23 december, dagen innan julafton...
 
Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Vi hörs imorgon!
foto; Lisa Burestad | kamera: Nikon D3100



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback