Saknar

Brownie.
Senast jag red han var juni 2012 på dressyr & hopplägret. Under de dagarna gjorde jag mina bästa ridpass någonsin på honom i både hoppning och dressyr.
 
Efter den sommaren gick jag upp till storhäst. Mina hoppspecialer på fredagar på ponny var kvar, men sen den sommaren har jag inte ridit honom. På tisdagar rider jag ju häst, och på fredagar blev det efter några gånger Twist som jag ridit. Så jag vet inte när jag kommer att rida han igen.
 
Han har under en tid stått i vila nu efter en behandling och ska förhoppningsvis sättas igång snart. Hoppas verkligen jag någon gång får rida han då igen. Skulle jag få honom någon hoppspecial igen, eller någon tävling, eller något sånt. Ni vet inte hur glad jag skulle bli. Saknar han så jäkla mycket.
fina vännen♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback