Ridningen

Hej!
Har inte haft tid att blogga ngt så därför har det varit lite dålig uppdatering... Igår direkt efter skolan åkte jag och mamma till Stinsen för att handla lite julklappar sen idag var jag ledig, då åkte jag jag min kusin till Täby C och julshoppade, så nu är jag helt klar med julklapparna! Har även nu på kvällen slagit alla!

I tisdags red jag dubbel lektion! Först red jag Lizt för första gången, dressyr. Tycker det gick helt okej för att vara första gången, han var ganska taggad i galoppen. Väldigt mysig!

Sen hoppning på Maestro! Gick faktiskt väldigt bra! Han kan stanna ganska mycket när det är hoppning men nu stannade han bara 1 gång! Han var väldigt framåt och taggad så det var kul! Bra avslut på terminen!

Imorgon är det avslutning och sen LOOOOOOOV!!! På kvällen sen kommer Hanna till mig och sover här!

Första bilden är på Lizt och andra är på Maestro!

/Lisa 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback