Ridningen

hej! anledningen till varför jag inte kan blogga är att jag inte hinner just nu, har så sjukt mycket i skolan. Det är läxor, prov, assessments, nationellaprov osv. Det blir väldigt mycket såhär i slutet spec. nu när man ska byta skola och allt. Tänkte ändå skriva lite snabbt om lektionen igår!

Hade Ludde och det gick faktiskt bra :) Ibörjan gick det bra i höger & skit i vänster.. men det var för att jag hela tiden förböjde honom i halsen och använde inte skänklarna utan mest händerna, men mot slutet gick det mycket bättre ibåda varven och jag var nöjd med lektionen :) Skulle helst vilja ha en till dressyr lektion men det ska ändå bli kul med hoppning nästa vecka!

foto; © Lisa-Ponnyboken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback