Bilder

Vill ta upp en grej jag sett nu, jag INTE tycker är okej!
På olika sett har jag hittat våra läsares bloggar, och när jag tittar på dem, ser jag att MINA bilder finns med i ERA inlägg, designer, headers och t.o.m ibland som profilbilder på olika ställen.

För det första, så är det aldrig okej att ta mina/våra bilder ! inte ens spara ner dem!
För det andra, så ska man ALLTID fråga ifall man vill använda dem.
För det tredje, så är det absolut inte okej att ta bilderna utan att ens fråga!

Jag vill inte att ni tar några bilder alls från denna blogg! Och särskillt inte om man tar de i smyg och använder på ens blogg, om man inte ens kan skriva att bilderna kommer från denna blogg?!

INGA mer bilder tas nu från denna blogg, utan att fråga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback