Ridningen i måndags

Hej! Nu tänkte jag skriva om ridningen i måndags!

När jag kom till stallet skulle jag ha Plopp!  det var hoppning också! Förra gången jag hoppade Plopp var han jättepigg, stark och snabb, så jag undrade hur det skulle gå den här gången;) jag gjorde iordning Plopp och sen gick vi ner, vi började värma upp och sen travhoppade vi lite. Sen gick vi över till att hoppa i galopp och sen hoppade vi bana 1 och 1.

Plopp var asstark, skitsnabb och jättepigg! Hade svårt att hålla tillbaka honom, så mellan hindrena tänkte jag bara på att sakta ner.
Jag kom lite tokigt in på några hinder eftersom det gick så snabbt. x) Men det gick helt ok ändå.

/Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback