Ridning!

Hej, Lisa här!

Igår var det ju måndag och det betyder ju ridning! Fick redan innan vi åkte till stallet veta av Hanna vilka vi skulle ha, jag fick Ludde!

Dagens övning: Idag hade vi Anna! Vi red samma övninge som förra gången; halv volt vänster, halv volt höger och sen skänkelvikning, när vi hade gjort övningen ett tag la vi in galopp efter skänkelvikningen.

Såhär gick det:
Blev taggad när jag fick reda på att jag skulle ha Ludde! Har ju aldrig ridit honom och det är alltid roligt att rida någon ny! Han var verkligen skit stark! När jag väl fick ner honom på tygeln var han väldigt mysig att rida men som jag sa, vääldigt stark!  I galoppen ville han gärna springa på x) Fast han var svår att rida så tror jag att jag kan lära mig saker på honom! Hoppning nästa gång, får se hur det går!

Har även fått veta att på Dressyr specialen på fredag ska jag ha Dino! :D

Ludde, super dålig bild jag vet! Blev tagen igår lite sanbbt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback