Lite update!

Förlåt för ingen uppdatering! Som Carro skrev, har vi inte riktigt haft något att skriva..
Sedan helgen har det varit ridning, jag kan säga att det gick faktiskt väldigt bra för mig! Hade Moa och de var nog bästa gången på henne! I början trodde jag inte att det skulle gå för det gick verkligen inte bra men efter typ 20min började hon bli mjukare och sen vara hon jätte mjuk och fin!

Igår fyllde jag år! 15 nu! Fick super fina presenter! En av dom var att jag ska åka och köpa nya ridstövlar :D Behövs verkligen! Har ju bara mina ridskor.. Jobbade också igår, det gick bra, fick nästan hjälpa ena häst gruppen mest x)

Som ni kanske har läst så har ju Mirella blivit halt :( Alltså ingen ridning eller promenad, men jag och Carro ska kanske åka upp till henne på lördag och gosa lite!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback