Hoppspecialen !


finaste ponnyn ♥


Heeej! Nu är jag ju då räääätt trött så ni får ett kort inlägg om hoppspecialen idag! x) Jag och Lisa tog bussen ut vid 4, men var nära att hoppa på fel buss xD haha fail.... När vi var på veda gick vi direkt upp till stallet. Visste att jag skulle ha brownie, som såklart skulle vara jättelerig! :p Men jag han iaf göra han ren med lite hjälp av lisa!

När vi kom till ridhuset började vi bygga bana, när den var färdig började vi skritta och sen efter lite uppvärmning på lång tygel började vi trava. Sen jobbade vi galoppen, och började hoppa fram lite lätt. Vi skulle byta galopp över hindret men denna gång gick det inte jättebra...

Sen började vi hoppa bana. Brownie var jättetrött och bockade 2-3 ggr under banan :p Men jag kom iaf runt. Det gick helt okej idag. Förra gången gick det bättre men hade han inte varit så trött hade det kanske gått lite bättre :P hehe...

nej, nu ska jag gå, men vi hörs kanske imorrn?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback