Bad update...

förlåt förlåt förlåt för jättedålig uppdatering!
men jag tror varken jag eller lisa har haft ngt att skriva om. ridningen i måndags gick pissdåligt, så det VILL jag inte skriva om, men kan säga att jag hade marre. Skulle egentligen haft brownie, men jag var snäll och bytte med elin som ville rida brownie... så jag fick marre....

aja. har en tråkig nyhet att berätta "/
Mirella, har vi inte skrivit om på ett bra tag, men nu har hon blivit halt. Veterinären var där idag och kollade henne. Hon får inte ens promeneras nu! :( så det blir alltså ingen ridning eller promenad med mirella på några veckor...

Imorgon är det iaf hoppspecial för min del! :D
Tänkte ta en sån tidig buss som möjligt och sen rida vid 6 tiden :) tagga!
IMG_8467 (Kopia)IMG_8469 (Kopia)
hade ingen bra bild på marre, så ni får två bilder från hemsidan istället ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback